Grafika és játékprogramozás DirectX-szel

Olvass bele!
A könyv azoknak a lelkes programozóknak és leendő fejlesztőknek szól, akiket lenyűgöz a számítógépes grafikában és játékprogramozásban rejlő számtalan lehetőség, és alkotókedvüket ezen a területen szeretnék kamatoztatni.

A könyv tisztázza azokat a fogalmakat, amelyek elengedhetetlenek a grafikai és játékprogramozáshoz - az elméleti tudnivalóktól a gyakorlati megvalósításig.
A leendő játékfejlesztőknek szóló jótanácsokat a PC-s videokártyák fejlôdéstörténeti és technikai áttekintése követi, az MDA-tól a SuperVGA-ig.
Az elméleti rész aprólékosan, mindazonáltal a lehető legegyszerűbben taglalja a kapcsolódó matematikai és geometriai fogalmakat, részletes ábrákkal és érthető magyarázatokkal

További ajánlatunk

Vállalati információs rendszerek műszaki alapjai
borító: Vállalati információs rendszerek műszaki alapjai>
5 000 Ft
Számítógéppel emberi nyelven
borító: Számítógéppel emberi nyelven>
2 000 Ft
Számítógépes nyelvészet
borító: Számítógépes nyelvészet>
2 000 Ft
Word 2003 - Gyakori kérdések
borító: Word 2003 - Gyakori kérdések>
800 Ft
Windows Vista haladókönyv
borító: Windows Vista haladókönyv>
800 Ft
Shaderprogramozás
borító: Shaderprogramozás>
3 000 Ft
Windows Server 2008 rendszergazdáknak
borító: Windows Server 2008 rendszergazdáknak>
4 000 Ft
Windows 7 haladókönyv
borító: Windows 7 haladókönyv>
4 000 Ft

Hasznos holmik